Sommarhetta
(null)

Nu ska även jag försöka mig på bloggandet. De som inspirerat mig är denna värme då man inte orkar göra några fysiska aktiviviteter så vad passar då inte bättre än att börja blogga :-) 
Att blogga är väl som att skriva i sin dagbok som man gjorde när man var liten . Har faktiskt kvar någon gammal dagbok sen jag var liten,enda skillnaden är väl att man inte har ett litet lås på den utan öppnar nu sitt inte för utblottning. ! ;-)
Ni som är paragrafryttar kommer att få mycket att göra på min blogg jag har nämligen dyslexi, men jag kommer att skriva ocensurerat  och oredigerat
Bloggen kommer att handla om att vara människa oavsett ålder. Jag  är 53 åror och har rott en hel del i mitt liv.
Jag kommer att skriva om det som varit, de som skall hända och om nuet . 
Hoppas jag kan dela med mig till någon av mina tankar , känslor och händelser av mitt liv

Hälsningar Åsa