Välkommen till min nya blogg!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mitt första inlägg.

Här kan ni få läsa om segling, företagande
mat , semester samt få se snygga bilder och roliga foton. 
Ska försöka att strukturera med olika katogerier 
Så de inte blir så rörigt men måste ta hjälp av någon så vet hur man gör  😉
Men lite kort om mig i alla fall :

Norrlandsbo - småstadsmänniska 
  
Jag och min sambo har starta ett företag tillsammans och vårat mål är att kunna försörja oss samt att kunna anställa i framtiden kommer att skriva mer under katogorin : företag om vad de riktigt är vi håller på med . 
På ledig tid har vi en segelbåt och jag kan säga att jag knappt suttit i en båt för två år sen så spännande är de fortfarande och mycket man ska lära sig . Jag har tagit förarbeviset 😀
Har  ett intresse som många andra att fota, 
men de är kul att fånga en vacker bild , man får ut lite kreativitet eller varför inte våga på sig att måla en tavla? 
Jag sammlar även på roliga foto som får mig att le 
Min ständiga dilemma är kost älskar allt som är gott
Mat är livet! Och emellan åt försöker jag skärpa till mig med lite hälsomat  (går i skov ) 

Ja de var lite kort om mig ! 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress